maandag 22 augustus 2011

Is er ooit té veel keuze?.... Douchegels

Laatst keek ik in mijn stash van body lotions, butters, shampoos, condotioners en douchegels. En ik dacht is er ooit té veel keuze? 

Nu is mijn stash nog niet eens zo immens groot, maar ik heb toch de mogelijkheid om iedere dag van de week een andere douchegel te gebruiken voor 2 weken lang. Dat zijn dus welgeteld 14 verschillende douchegels. Pretty much, toch? 


Even een overzichtje van mijn douchegels (die amper opraken omdat ik altijd afwissel):

1. Rituals Hammam Delight Rozemarijn & Eucalyptus Foam Sensation. 
2. Lush Happy Hippy Shower Gel
3. Dove Go Fresh Komkommer & Groene Thee.
4. Nivea Free Time Star Fruit
5. Lush Demon In the Dark zeep
6. Een random douchegel met mijn naam erop.
7. I love.. raspberry & blackberry shower cream/foam bath
8. Lush Iced Wine Shower Jelly
9. TBS Kokosnoot showercream
10. Lush Sexy peel zeep
11. Lush Godmother zeep
12. Lush Milky Bar zeep 
13. Lush Lemslip zeep
14. Yves Rocher douchegel mini (geen idee hoe die heet)

Nu zie ik dat ik toch ook best veel Lush zeepjes heb die ik eigenlijk niet zo vaak gebruik. Slecht eigenlijk want deze bederven veel sneller dan de vloeibare douchegels. Ik moet ze echt meer gaan gebruiken en stoppen met douchegels kopen. Ik denk vaak zo van oh maar nu is het heel goedkoop en straks niet meer. Eerst opmaken die handel! En geef dat geld maar aan nieuwe kleren uit!

Waarvan kopen jullie teveel?


xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten