dinsdag 23 augustus 2011

Favoriete Nagellak #1


Zoals je ziet bijna alles Catrice, ik ben gewoon helemaal verslaafd aan de lakjes van Catrice. Ze zijn lekker budget, mooi en ze hebben een fijn kwastje. Het lakt gewoon fijn! En dan denk ik, waarom meer uitgeven aan een nagellak als dit ook gewoon goed is! 
Ik heb toch wel zo'n 25 lakjes, ik gebruik niet alles even vaak of sommige zelfs nooit. Maar dit zijn mijn favorieten van deze zomer:

Let's Mauve On!
Lief, rozig, mauve kleurtje. 

Golden Rose Scale Effect Nr. 11
Een mooie glitter coat voor over iedere kleur nagellak. Geeft net die extra touch aan je nageltjes.

Meet Me At Coral Island
Lekker vrolijk, fris koraal kleurtje, die ik de halve zomer op mijn teennagels heb gebruikt.

Raspberry Fields Forever
De naam zegt het al: framboosroze! Lekker girly en zomers! 

Iron Mermaiden
Een holograpic lakje, kan altijd. Ik vind 'm zelf gewoon heel mooi!

Just berried!
Mooie roze/paarse kleur. Ik ben fan!

Dit waren al mijn favorieten voor dit moment. Ik koop toch best veel lakjes en dan heb ik natuurlijke volgende keer weer andere favorieten!


xoxo










Geen opmerkingen:

Een reactie posten