zondag 28 augustus 2011

Is het ooit te veel?......Shampoos & Conditioners

In mijn vorige 'Is het ooit te veel?' zagen jullie mijn te grote voorraad douchegels en zeepjes. Ik heb dus dezelfde verzamelwoede met shampoos en conditioner. En ik zet mezelf nu op een streng shopdieet als het om shampoos, conditioner en douchegels gaat. 


Ik heb 7 shampoos en 7 conditioners. Voor iedere dag van de week dus een andere. Maar ik was mijn haar niet iedere dag dus ik kan 2 weken lang een andere gebruiken. Het is gewoon niet normaal. Ik weet ook wel dat er mensen zijn die nog meer hebben. Maar ik vind dat ik nu echt minstens 3 flessen leeg moet maken voordat ik weer nieuwe mag kopen.

Deze shampoos heb ik allemaal:
1. Zwitsal, ooit gekocht voor mijn haar omdat het zo lekker ruikt, nu gebruik ik 'm voor mijn kwasten.
2.Ibiza Party Shampoo Lush. Heerlijke frisse shampoo voor in de zomer. En speciaal voor blondines.
3. Da Blinkend Blond Shampoo, die was toen maar 1 euro dus toen kon ik 'm niet laten liggen.
4. Lush Ultimate Shine Shampoo bar, tot nu toe mijn favoriet!
5. Lush Happy Hippy, is een haar- en douchegel. 
6. Dove Care en Repair 2in1, op zich wel fijn maar niet geweldig.
7. Een haar- en douchegel van Yves Rocher.
8. (oeps verkeerd geteld) Yes to Tomatoes Daily Volumizing Shampoo, naast de Lus ultimate shine mijn favo shampoo!

En dan nu nog de conditioners:
1. Yes to Tomatoes Daily Volumizing Conditioner, in combinatie met de shampoo helemaal top!
2. Aussie 3 minute miracle, die geur! Heerlijk! En natuurlijk een GEWELDIGE conditioner!
3. Dove Care & Repair 2in1, not so great!
4. Lush Jungle conditioner,  bevalt me niet goed, misschien dat ik 'm nog eens herontdek.
5. Da Blinked Blond Conditioner, nog maar 1 keer gebruikt. 
6. Andrelon gewichtloze conditioner Volume & Repair (ofzo?), is gewoon fijn.
7. Fructis conditioner (van de action in het italiaans.), is gewoon goed.

Ik heb echt gewoon te veel keus, maar eigenlijk gebruik ik meestal de Yes to Tomatoes combi of de Lush Ultimate Shine samen met het Aussie 3 minute miracle.

Wat zijn jullie favoriete shampoos/conditioners?


xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten