vrijdag 12 augustus 2011

OOTD: Let's Go Coral!


Ik moet vandaag gaan werken en gisteren heb ik in de winkel waar in werk een nieuw shirt gekocht en ik dacht ik laat het even zien. 


Dit is het shirt, koraalroze met witte strepen. Ik vind vooral de kleur heel leuk en lekker vrolijk voor de zomer. Alleen het zomerweer moet nog even komen.  Het shirt is van het merk Enjoy.


Gewoon met een stonewash jeans van edc bye Esprit.


As always armbandjes, de zwarte met het muntje heb ik van mijn beste vriendin gekregen uit China. De gekleurde van mijn zus. En daartussen nog wat haarelastiekjes.



Voor make up heb ik gewoon naturel en simpel gehouden omdat ik niet helemaal opgetut in de winkel ga staan. Ik heb hiervoor mijn Sleek Storm pallete gebruikt.

En mijn haar zat gewoon zo toen ik wakker werd, ik heb er wat mousse en haarlak ingedaan en dat was het.

Ik moet nu snel haasten naar mijn werk anders kom ik te laat.

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten