maandag 8 augustus 2011

Review: e.l.f. Daily Brush Cleaner


Zoals beloofd een review van de e.l.f. Daily  Brush Cleaner! Ik kocht deze anderhalve week geleden via eyeslipsface.nl  voor 3,50 euro. Geen geld voor een fles van 250 ml. Omdat dit product van de e.l.f. studio lijn is had ik goede verwachtingen van dit spulletje. Sinds ik mijn Zoeva Bamboo kwastenset heb, wil ik die natuurlijk ook goed schoon houden en verzorgen! Scroll verder voor verdere uitleg over dit product.



Wat je nodig hebt:
- 'vieze' kwasten
- handdoekje
- Brush Cleaner


'Directions: After using your brush, spray several spritzes of cleaner over the brush bristles. Gently wipe the brush onto a clean cloth to remove makeup. Allow brush to fully air dry before next use. Repeat daily or as often as necessary.'
Niet moeilijk toch? Dat dacht ik ook!

Ik heb net een smokey eye look gemaakt, dus er zitten lekker veel glitters en donkere oogschaduw op mijn kwasten. 


1 'spritz' is genoeg per kwast, voor mij dan, het ligt er natuurlijk aan hoe vies ze zijn.

Gewoon zachtjes heen en weer over een handdoekje totdat de meeste make up eraf is. Niet alle make up zal eraf gaan, daar voor moet je echt een kwastenshampoo gebruiken. Maar voor dagelijks gebruik is deze perfect!

De kwasten zien er een stuk schoner (en lichter) uit. En zo kan ik weer andere kleuren oogschaduw aanbrengen zonder dat de kleuren van de vorige look erdoorheen mengen. 

Ik zou wel een oud handdoekje pakken, want die ziet er na een week dus zo uit. Je kunt ook zo'n klein gastendoekje bij de Action kopen voor 50 cent. 

Conclusie: De kwasten cleaner doet zijn werk goed. Dit is de eerste kwasten cleaner die ik ooit heb gebruikt. Voor 3,50 is dit echt goed! Er zit jammergenoeg wel een sterke (alcohol?) lucht aan, maar het houdt je kwasten goed schoon en is niet schadelijk voor je huid en/of kwasten. 
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, ik raad 'm zeker aan!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten