maandag 29 augustus 2011

H&M FAVES #2

H&M heeft weer een nieuwe herfst collectie en ik heb natuurlijk weer wat dingetjes gezien die welkom zijn in mijn kledingkast:


Een lekker simpel, warm vest. Ik zou 'm in zwart of grijs willen. Makkelijk om overal over te doen als het net iets te koud wordt. Dit vest kost 19;95.

Een warme col sjaal. Die heb je echt wel nodig in de winter!
5,95



Een paar simpele hempjes in mooie herfst/winter kleuren voor onder het vest hierboven.
4,95 per stuk.

Er hangen al 3/4 blazers in mijn kast maar die zijn allemaal donker van kleur. Dus nu wil ik eigenlijk wel een lichte! En lichtroze is dan wel helemaal een topkleur! Hebben hebben hebben! Kost wel 39.95! 

Het is niet erg veel, ik vind de laatste tijd dat de H&M een beetje tegenvalt. Ik ga denk ik deze winter maar gewoon investeren in goede basic tops en blazers en dan kom ik er ook wel! 
Wat dragen jullie het liefst in de winter? 


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten