zaterdag 13 augustus 2011

Things to try.

Nieuw concept, nieuw idee? Jup, ik was op internet op zoek naar 'ouderwetse' beautytips en toen kwam ik op de site: www.omaweetraad.nl, waarschijnlijk wel bekend bij jullie, maar ik heb dat soort simpele trucjes eigenlijk nog nooit uitgeprobeerd. Ik heb deze 3 dingen uitgekozen om de komende weken te gaan proberen en als ik het dan heb getest dan laat ik jullie weten of het werkt of niet en wat ik ervan vindt. 



Vaseline op je wimpers:
Dit zou als je dit iedere avond voor het slapen gaan langere en vollere wimpers moeten geven. Nu heb ik niet veel te klagen over mijn wimpers, maar ze zijn zo licht (van kleur) dat ik er geen goede foto van kan maken zonder mascara.  Dus nu een pot Vaseline op mijn nachtkastje en smeren maar!


Olijfolie voor je haar:
Ik heb echt al twintigduizend dingen geprobeerd om mijn dunne, pluizige haar in bedwang te houden en ik heb nog steeds niet HET wondermiddel gevonden. Arachideolie ipv serum, olijfolie haarmasker, yoghurt maskers, serum (goedkoop en duur), creme's, sprays echt vanalles. Nu las ik dat je olijfolie in je haar moet doen na het wassen als wanneer je bijv. een serum in je haar doet. Niet veel, gewoon ene beetje. Ik ga het proberen!

Nivea als dagcrème:
Vroeger gebruikte ik altijd Nivea Creme wanneer ik droge plekjes had op mijn huid en verder eigenlijk niet. Het stond altijd in de badkamerkast maar ik pakte er eigenlijk nooit meer naar. Nu was ik laatst bij een vriendin en zijn en haar moeder zweren bij Nivea als bodybutter en dagcrème. Ik was al wel van plan om het uit te proberen, maar nu ik het ook las op omaweetraad.nl was ik overtuigd. Ik ren morgen naar de drogist om zo'n blikkie Nivea Creme. Als dit werkt ga ik niet mee investeren in te dure dagcrèmes/nachtcrèmes. 

Ik ben heel erg benieuwd of deze 3 simpele trucjes werken en hoop dat dit DE oplossing is. We zullen het zien!


xoxo




     


Geen opmerkingen:

Een reactie posten