zondag 21 augustus 2011

Yves Rocher Lash Plumping Mascara


Ik kreeg deze mascara van mijn oma, die altijd dagcrèmes en handcrème besteld bij Yves Rocher en ze had deze mascara er gratis bij gekregen. Sinds zij geen mascara gebruikt gaf ze deze aan mij, ik vond 'm eerst niet zo goed, maar nu merk ik dat ik er toch vaker naar pak. Raar hoe je producten ineens herontdekt? 


Ik heb kleur 01-Noir, gewoon lekker makkelijk zwart dus.

Dit is wat Yves Rocher erover zegt:

''Volume mascara wimperspreiding''

''Creëer een intense en verleidelijke blik!''
''Mascara voor een open blik: Het speciale volumeborsteltje spreidt de wimperhaartjes; de crèmesamenstelling blijft tot wel 12 uur perfect zitten. Deze volumemascara is ideaal om uw wimpers voller te maken en u een meer open blik te geven. Een mascara die de wimperhaartjes perfect van elkaar scheidt en ze spreidt als een waaier. De wimpers worden gekamd, gedefinieerd en krijgen meer volume.''

As always is het natuurlijk niet allemaal zo geweldig zoals ze het beschrijven. Al geen hij wel meer volume, zelfs zonder wimperkruller! Het borsteltje is nou ook niet echt het beste wat er is. Ik vind het vooral een heel vreemd borsteltje. 



Op de foto zie je het niet heel goed, maar het borsteltje is eigenlijk een beetje pluizig en warrig, toch werkt het op een of andere manier wel fijn. Ik heb alleen nog nooit zo'n warrig borsteltje aan mijn mascara gehad. 


Mijn wimpers zonder mascara, je ziet ze bijna niet, zo licht zijn ze.


Mijn wimpers met de mascara.
Mijn ogen spreken meer en je ziet mijn wimpers veel beter, maar dat zou je waarschijnlijk wel met iedere mascara kunnen bereiken. Over het algemeen is de mascara toch wel goed! 

De mascara wordt nog steeds verkocht in de Yves Rocher winkels en in de online shop, nu met 40% korting! 10.50 euro ipv 17.50 euro! 

(sorry voor de slechte belichting bij de foto's van mijn ogen, het was al donker dus geen natuurlijk daglicht en ik heb ook niet de beste camera van de wereld. )

xoxo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten