donderdag 18 augustus 2011

NEW IN: Winter schoenen!





Ik ben misschien een beetje vroeg , maar ik heb dus vanmiddag nieuwe schoenen gekocht voor de winter! Wat winter? De zomer moet qua weer eigenlijk nog beginnen? Ja dat is waar, maar ik moest ze gewoon hebben! Ik heb eigenlijk nog nooit (sinds mijn kleedgeld) goede winterschoenen gehad, ik liep altijd zomer en winter rond op mijn all stars of op pumps. En dan is het niet gek als je in de winter koude voetjes hebt. Maar ik ben gewoon absoluut geen laarzen persoon, enkellaarsjes oke, maar van die hoge laarzen is echt niks voor mij! Om even terug te komen op mijn nieuwe schoenen, ik ging dus even met mijn moeder naar de bibliotheek, postkantoor en drogist. En toen reden we langs de schoenenwinkel hier op het dorp en toen wilde ik even kijken omdat het nog uitverkoop was. En vervolgens liep ik met een nieuw paar winterschoenen de deur uit en mijn moeder ook met 1 paar laarzen en een paar lage pumps. 



 Tadaaa! Hier zijn ze dan! Enkellaarjes met nepbond en een sleehak van ong. 5cm.
Ze zijn van het merk Marco Tozzi, volgens mijn moeder een van de beste! Zij heeft hiervan ook een aantal paar schoenen waar ze hele dagen op rondloopt. 



Je kunt ze ook op 2 verschillende manieren dragen. Zo:

En zo:


Ik heb geen voorkeur, ik vind beide manieren superleuk! 


Volgens mij is het een combinatie van leer en suède, maar ik heb daar niet zoveel verstand van!
Ze lopen in ieder geval HEERLIJK! Ik ga hier echt de hele winter op rondhuppelen!
Ze kosten trouwens 69,95. Wat voor mij heel veel is, maar soms moet je investeren en dan heb je ook wat!



xoxo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten