zondag 7 augustus 2011

H&M FAVES:

Om eerlijk te zijn heb ik al een hele tijd geen H&M meer gekocht. En ik heb eigenlijk ook helemaal niet gevolgt wat er allemaal nieuw is. Nu heb ik eens even een kijkje genomen op de site en ik denk dat ik toch wel wat dingetjes graag zou willen hebben.

Here they are!

The Beatles! Als een band geweldig is dan is het deze wel! En het shirt dus ook!
Deze top kost 14,95 en is zeer welkom in mijn kast.



Ik heb deze al aangehad toen hij nog maar net binnen was, maar begon toch te twijfelen. Nu ik weer zie wil ik 'm echt graag hebben!
Was 9,95 nu 6,95.


Deze schoenen vind ik eigenlijk al heel lang leuk, maar ik heb al te veel te hoge hakken. Ik wil nu een paar hakken waar ik gewoon de hele dag op kan lopen ook op mijn werk. 
De zwarte kosten 29.95 en de andere kleuren volgens mij de helft. 

Ik vind trouwens wle dat de nieuwe lay-out van de h&m site echt vervelend is. De plaatjes zijn veel te klein, je kan niet meer alleen divided kijken en het is gewoon niet handig ingedeeld. Misschien ligt het aan mij, maarja. 
Dit was het dan want ik wordt eigenlijk een beetje gek van die nieuwe site, hihi. Ik ga  denk ik maar slapen. Het is al 0.45u, maar morgen is het zondag dus ik kan uitslapen! 

Weltrusten!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten