woensdag 10 augustus 2011

Eerste high-end make up product!

Maandag ben ik een dagje naar Amsterdam geweest, ik dacht veel te gaan shoppen maar het viel tegen, qua kleding heb ik gewoon niks gekocht. En toen kwam ik langs Make Up Store, ik ging gewoon even kijken en liep uiteindelijk de winkel uit met mijn allereerste high-end make up product.



Ze verpakken alles in een papiertje en doen er dan ook nog parfum op! Ik ben er nog steeds niet achter welke parfum het nou was. 


De mooie kleine doosjes, ik wordt hier altijd zo blij van!

Ik kocht een Eyedust (volgens mijn moeder: 'oogstof') in de kleur Glam Choc.
Het is een hele mooie bruine, bronzige kleur voor iedere dag.


Ik heb 'm al een paar keer gebruikt en hij is heel goed gepigmenteerd en blijft lang zitten. Ik ben toch wel heel blij dat ik deze heb gekocht! Een swatch voeg ik later nog toe!
De Eyedust kostte 14,50 euro, wat heel veel is voor een oogschaduw, maar ik vind het het waard. (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen).


xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten