dinsdag 30 augustus 2011

Recept: Geitenkaas/Honing Sandwich


Sinds ik vegetarisch ben (2jaar) probeer ik meer groente te eten en ook gezonder te eten. Ook probeer ik andere dingen, eerst walgde ik van geitenkaas maar nu kun je me er voor wakker maken! En vandaag was ik weer eens home alone, dus ik dacht ik ga een lekkere sandwich maken en het recept met jullie delen!

Dit heb je nodig:
- 1 of 2 plakjes geitenkaas (ah)
- blaadje(s) sla
-pijnboompitjes
- honing
- 2 boterhammen (liefst zonnebruin, maar dat was bij ons thuis op)
- 1/4 appel


1. Rooster het brood.


2. Leg er een of twee plakje(s) geitenkaas op.
En leg de sla er tussen of eronder. 


3. Rasp de appel of snij hem in dunne plakjes.
En leg de geraspte appel op de geitenkaas.


4. Strooi er pijnboompitjes over.


5. Druppel met een mes de honing erover,zoveel je wilt. Ik houd van veel honing om de bittere smaak van de geitenkaas een beetje te maskeren.


6. Andere boterham erop! En snijd hem diagonaal doormidden.


Kopje thee, glas melk, sap erbij en klaar!



xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten