donderdag 4 augustus 2011

e.l.f cosmetics pakketje!

Vandaag eindelijk mijn pakketje van eyeslipsface ontvangen! Ik wilde eigenlijk al een tijdje bestellen, maar dan twijfelde ik toch weer over de verzendkosten enz. Maar ik heb de stap gezet en ik heb maar meteen goed ingekocht!
Het is nogal een vrij grote doos, als die nou eens helemaal tot de rand vol zat met producten! 



Ik heb in totaal 13 producten bestel, waarvan 2 studio en de rest is van de 1 euro lijn! Lekker goedkoop dus! 

Dit is wat ik bestelde:

-Compact powder, kleur Honey 1302
-Pigment eyeshadow, kleur Mystic Moss (studio)
- Mint Cream nagellakje
- Smoky brown nagellakje
- 3x eyeshaow primer
- Coffee Liquid Liner
- Mascara Black Brown
-Daily brush cleanser (studio)
- Brightening eye color, Brownstone
-Healthy glow bronzing powder, Matte Bronze
- Natural Looking Lush Lashes, Brown.

Ik wilde al een tijdje bruine eyeliner en mascara proberen en als het dan maar 1 euro kost is het niet zo erg als het je niet bevalt. Over de daily brush cleanser komt zowieso nog een review komende week! 
Het is nu veel te lekker weer om achter de computer te zitten dus ik ga samen met mijn zus lekker picknicken en zonnen ergens op het Zeeuwse platteland!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten