vrijdag 26 augustus 2011

Birthday Haul:

Afgelopen zaterdag gaven mijn ouders, ik en mijn zus een feest voor al onze verjaardagen. Ik ben 7 september jarig en ik kreeg dus alvast wat cadeautjes!


Een appelstroopblikje geverfd en beplakt door mijn buurmeisje van 5. Echt zo leuk! Er zaten ook nog snoepjes in! Het blikje heeft al ene plekje op mijn bureau, er zit alleen nog niks in! Maar ik ben er wel heel blij mee!

Een schapenwol handcrème. Eigenlijk kreeg ik deze niet voor mijn verjaardag, maar gewoon omdat mijn vriendin op vakantie was geweest naar Texel. Maarja het is een beautyproduct, dus ik moest 'm toch even laten zien.



Een Cath Kidston tas van Lauren! Ik ben hier echt heel blij mee! Ze had er zelf al een en ik vond 'm al zo leuk en ik had dit ook echt totaal niet verwacht! Hij is niet groot genoeg voor school, maar dan draag ik mijn boeken wel met mijn handen. 

En van Jamie deze Rituals Hammam Delight shower gel! In de geur Eucalyptus en Rozemarijn, hij ruikt zoooooo verschrikkelijk lekker! 

Verder heb ik nog geld en kaartjes gekregen. Ik weet namelijk nooit goed wat ik moet vragen voor mijn verjaardag en dan is het dus meestal geld. Maar met deze items was ik toch wel heel erg blij en dus moest ik het even laten zien!

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten