woensdag 17 augustus 2011

Clothes enough, but nothing to wear.

Kennen jullie dat, het moment waarop je 's ochtends voor de kast staat en denkt:'Wat moet ik in hemelsnaam aan?'. Ik heb dit zo ongeveer iedere dag voordat ik naar school ga. Ik heb echt een kast vol maar de helft draag ik gewoon niet. Heel slecht, ik weet het.



Nu wil ik al een paar weken gewoon NIEUWE kleren, school begint weer bijna, de herfst/winter komt eraan (ook al ik wil daar nu nog niet over nadenken). Ik ben al naar Amsterdam geweest met het doel om nieuwe kleren te kopen, ik kom met niks thuis, gisteren naar Utrecht en Rotterdam, niks, gewoon helemaal niks! Dit is echt niks voor mij, ik geef normaal al mijn geld uit en nu is het bijna niet weg te krijgen. Wat misschien ook niet slecht is maar toch. Ook heb ik al online shops doorgespit en er is niks waarvan ik echt zeg: Ja! Dat is is het, dat wil/moet ik hebben!. 


Maar nu heb ik nog vakantie en ik heb het plan, ja het plan is er, om gewoon een middag heel mijn kast door te spitten en nieuwe combinaties te vinden en kleren die ik echt nooit aan doen en nooit meer aan zal doen weg te doen. En gewoon echt alles opruimen en proberen en aan/uit trekken. Want nu ziet mijn kast er dus zo uit:


En dan na het opruimen en uitpluizen enz.. :



Haha, nee hoor! Dit is gewoon een hele grote droom voor later! 

Dus ga gewoon een ochtend/middag/avond heel  je kast uitpluizen en nieuwe combinaties proberen te maken, met schoenen en accesoires erbij! Trek alles een keer aan, is het te groot? te klein? niet meer leuk? of toch ineens wel heel leuk? En als je een beetje creatief bent, kun je van je oude lange shirt een crop top maken, genoeg filmpjes/tutorials te vinden op youtube, gewoon customizen die handel!
Ik hoop echt dat dit me gaat lukken, wish me luck, haha!


xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten