dinsdag 16 augustus 2011

Favo Parfum:



Ja! Scarlett van Cacharel is absoluut mijn favoriete parfum! Ik kocht deze 2 jaar geleden in een tax-free shop toen ik naar Londen ging en sindsdien ben ik verslaafd! Al probeer ik nu wel heel zuinig te doen omdat ik niet wil dat ie opraakt. Het is gewoon zo mij, lekker meisjesachtig, fleurig, fruitig, fris en zomers! 

De flacon is ook echt prachtig, met de print op de dop en het reliëf!  Echt een eye-catcher! Koraal-roze en wit doosje, lekker girly! 


Ook de reclame is echt iets voor mij, lief en vrolijk! Mooi kleuren, lichtroze, koraal en wit. Love it!

Scarlett is een echte frisse zomerse geur voor iedere dag,  hij is alleen verkrijgbaar in een eau de toilette. 

Wat is jouw favo parfum wat je het liefst de iedere dag draagt?



xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten