donderdag 4 augustus 2011

Picknick 4 augustus 2011

Vanmiddag ben ik met mijn zus Lisa gaan picknicken, we hebben lekker liggen lezen op het kleed. En we hebben ook geluncht.

Lekkere honing-mosterd-kaas-komkommer sandwiches!

Poging tot een foto samen. Camera op de fiets gezet :P

Koekjes en fruit en cosmopolitan!

Heerlijk verse jus!

Voetjes op het kleed/gras.

We zijn zomaar een klein beetje gek.

Lol.

Ik doe de laatste tijd best veel dingen samen met mijn zus, nu kan het nog want komend schooljaar gaat ze naar Gent om daar te studeren ):. Heel leuk voor haar, iets minder voor mij want dan ben ik nog vaker alleen en daar houd ik niet zo van. 
We hebben vandaag ook zomaar besloten om maandag naar A'dam te treinen, zij had nog een hema-dagkaart en ik een mee-reis kaart van de ns spoordeelweken. Dan kun je mooi voor 14.50 naar A'dam met 2 personen (:. En dan blijft er natuurlijk ook nog geld over om te shoppen! 

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten