zaterdag 27 augustus 2011

Skincare routine

Ik heb nu eindelijk een beetje een vaste routine qua gezichtsverzorging en ik heb nu ook de goede producten gevonden!


's Avonds voordat ik ga slapen haal ik mijn make up eraf en maak ik mijn huid helemaal schoon met deze producten.

Eerst haal ik mijn oogmake-up eraf met de YEs to Carrots make-up remover, die lekker vet en voedend is.

Dan haal ik mijn gezichtsmake-up eraf met de Vitamine E make up remover, die is wat minder vet dan de andere. Hierna maak ik heel mijn gezicht nog schoon met de Essence refreshing toner.

Daarna was ik mijn gezicht met de Vitamine E face wash van TBS. 

1 tot 2 keer in de twee weken scrub ik mijn gezicht nog met de Ocean Salt van de Lush.
En eens in de week gooi ik er nog een maskertje op!

Na dit alles smeer ik mijn gezicht in met gewone nivea crème, die is heel voedend en dat heeft mijn huid echt nodig.

Dit was het dan, het is eigenlijk best veel wat k qua producten gebruik. 
Hoeveel producten gebruiken jullie dagelijks voor je gezicht?

xoxo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten