zaterdag 20 augustus 2011

OOTD: Purple Party!

Vandaag geven mijn ouders, ik en mijn zus een feest voor onze verjaardagen en omdat mijn ouders in oktober 20 jaar getrouwd zijn. En hiervoor heb ik mijn maxi-dress uit Schotland bewaard, die nu vermaakt is (en eigenlijk nog niet goed past, maar wel beter). En dat wilde ik jullie even laten zien inclusief de make up natuurlijk! 



Mijn Kurt Muller maxi-dress! 



Paars-groene look, met Sleek Monaco palette van mijn zus en nog wat paars uit mijn Sleek Storm palette. 


+ wat zwarte eyeliner en mascara!


Gewoon nog wat armbandjes van de H&M en mijn colored stone ring uit Rome. 


En mijn wedges van de Mango, omdat anders mijn jurk te lang is en ik zo klein ben. (slippers bij de hand)

Jurk: Kurt Muller, £20 (sale)
Wedges: Mango, €39.99 (sale)
Spijkerjasje: New look, €18,99.

Over een uurtje komen de gasten, mijn moeder heeft 70 man(!) uitgenodigd. Echt veel! En mijn 2 beste vriendinnen komen en dan gaan we vannacht in de tuin kamperen omdat mijn kamer te klein is voor 3 personen. Ik heb er heel veel zin in en ik wilde ook gewoon even mijn outfit laten zien!

xoxo


Hier nog een betere foto die we later nog hebben gemaakt! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten