zondag 14 augustus 2011

Mineral Flowers Facial Mask


(hier heb ik het masker op, dus denk niet wat heeft die voor rare huid)
Mineral Flowers Facial Mask with water of almond blossom and mud, For Dry Skin.

Deze kocht ik in de uitverkoop bij de Sephora, ik kijk altijd wat er in de uitverkoop is en kijk dan of het iets is wat ik wil hebben. Ik heb zelf een droge huid en ben altijd op zoek naar middeltjes om mijn droge huid te verwennen. Dit masker is speciaal voor de droge huid en is helemaal parabenen vrij! 




Gewoon een laagje op je gezicht en hals aanbrengen, zo dik als je zelf wil, met draaiende bewegingen. Je kunt het 5 min. oplaten maar voor een intensiever effect 10-15 minuten. Daarna eraf wassen met warm en/of koud water.

Het masker droogt niet op, maar trekt voor het grootste gedeelte in je huid, waardoor het heel voedend is. Er blijft wel wat achter maar bij een dun laagje verdwijnt het eigenlijk helemaal in je huid.

Ik vind het maskertje echt heel fijn en mijn huid voelt echt heerlijk zacht en gevoed na gebruik. Niet rood, prikkerig of irriterend. Hierna moet ik nog wel een dag/nacht creme gebruiken. Het is echt een goed masker voor de droge huid, 1 tot 2 keer in de week is goed genoeg! Een echte aanrader!

Het masker is te koop bij Sephora en kostte mij in de uitverkoop nog 8,40. Het is dan wel een tube van 100 ml, maar je hebt maar heel weinig nodig per keer dus je doet er vrij lang mee!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten