woensdag 28 september 2011

Favoriete Lush Producten

Lush is sowieso mijn favoriet, maar in dit grote assortiment heb ik ook mijn eigen favorieten!

* Ocean Salt Facial Scrub
* Happy Hippy Shower Gel
* Ultimate Shine Shampoo bar

'mellow yellow haar- en douchegel met vers geperste grapefruit'
Die geur is om my god so lekker! Zo lekker fris en zomers, je wordt er helemaal happy van! Lekker om wakker te worden of gewoon altijd! 
Als shampoo vind ik 'm niet fijn dan doet hij eigenlijk niks voor mijn haar, maar voor je huidje is ie heerlijk!

Glanzend haar, wie wil dat nou niet? Lush heeft hier speciaal een shampoo voor met echte gouden glitters. 
Of ie nou echt zo goed werkt weet ik niet, maar hij ruikt in ieder geval heel lekker en maakt mijn haar goed schoon en lekker zacht!

Ocean salt, de vrij grondige gezichtsscrub.
Ik gebruik deze maar 1 keer in de twee weken voor mijn gezicht, maar soms gebruik ik hem ook als lichaamsscrub. Voor mensen met een vette huid is ie heerlijk voor misschien wel iedere dag maar voor mij met mijn droge gevoelige huidje echt niet. 

Dit zijn ze dan, mijn drie favorieten van Lush! 

Wat is jullie favoriete Lush product?


xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten