donderdag 15 september 2011

High Heels


Een kast vol schoenen? Dat willen we allemaal wel! 
Ik ben echt iemand die het liefst iedere dag op een paar mooie pumps rondloopt. Maar omdat dit niet zo goed is voor je beenspieren enzo mag ik van mezelf maximaal 4 dagen op hakken rondlopen. Ik heb wel een aantal mooie hakken in mijn schoenencollectie en ik heb ze dan ook wel in alle soorten en maten.

Wedges/Sleehakken. Voor een meer edgy effect en ze lopen heel lekker en veel makkelijker dan naaldhakken!

Mooie enkellaarsjes voor de herfst. Met naaldhak is dat wel een challenge! 

Een mooi basic (moet eigenlijk zwart) paar open pumps. Deze kun je overal bij combineren!
Hakken doen eigenlijk heel veel voor een vrouw. Ten eerste geven ze je lengte (wie wil dat nou niet?), ten tweede komen je benen en billen beter uit, ten derde geeft het je zelfvertrouwen en vrouwelijkheid ook nog een boost. Heerlijk als je door de gangen loopt en je hoor je eigen schoentjes tikken. 

Je kan een basic outfit ook pimpen met een paar totaal niet basic pumps. Barbie roze met glitters, lekker over de top! 

Je kan natuurlijk ook gewoon laag beginnen, want op hakken lopen is nog niet zo makkelijk. Ik begon in de brugklas ook met 2 cm en nu is dat opgebouwd tot mijn hoogste hakken van 12cm. Wedges zijn ook veel makkelijk om mee te beginnen, hier door heb je meer steun en meer balans.  Ik vind pumps echt de ultieme accessoire voor een meisje/vrouw. Ik heb dan ook als een van mijn levensdoelen ooit te investeren in een paar echte Christian Louboutin's! Die schoenen moet ik gewoon hebben! 


Hoe vaak lopen jullie op hakken en bij welke gelegenheid?

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten