vrijdag 16 september 2011

Shopping list Autumn 2011

Het is alweer bijna officieel herfst en dus tijd om weer wat nieuwe kleding te shoppen! 
Ik ga morgen lekker winkelen met Lauren en hieronder vind je mijn To buy list, die trouwens voor lange termijn is en niet alleen voor morgen.






1. little black dress (zie artikel van morgenochtend)
2. Een mooie tunnelsjaal in een mooie kleur.
3. bordeauxrood strak jurkje met lange mouwen.
4. nieuwe topjes zijn altijd welkom!
5. leuke (warmere) panty's
6. lekkere warme, leuke sokken
7. chille truien voor de winter
8. een goede dikke krultang
9. fohn? (moet ik nog steeds kopen)
10. alles wat ik verder nog tegenkom en wat leuk is!






Ik wil nu echt op zoek naar goede fijne basics die wat langer meegaan en die ook gewoon tijdloos zijn.
Wish me luck!




xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten