maandag 19 september 2011

Geshopt: little black dress and more..

Zoals jullie weten ging ik dit weekend shoppen en op zoek naar een little black dress, nieuwe tops en een fijne sjaal. Ik heb het allemaal gevonden en ik heb een heerlijk middagje geshopt. (:


(dit ben ik niet trouwens)

Ik was dit keer van plan om echt weer eens alle winkels te gaan bezoeken ipv alleen naar de H&M en de Hema voor koffie. Plan failed! We kwamen nog wat vrienden tegen en hebben toen eigenlijk de rest van de middag bij de Hema gezeten. Maar gelukkig was ik wel geslaagd bij de H&M en ook nog bij de Hema. Ik ben weer een jurkje, 3 tops en een sjaal rijker!

Mijn Little Black Dress!
Is dat 'm nou? Ja, lekker simpel, basic en goedkoop.
Ik dacht nu kan ik wel op zoek gaan naar een duur, mooi jurkje, maar als deze nou ook gewoon naar mijn zin is? Voor 9,95 bij de H&M.

Een mooie kobaltblauwe top. De hals van dit truitje valt heel mooi en dit is echt een goede kleur voor mij! Hij ziet er nu heel raar uit, maar in de OOTD heb je kunnen zien dat ie niet zo raar staat. 
Hij was wel wat duurder, maar ik vond 'm zo mooi dat ik dacht ik doe het gewoon. 19,95: H&M.


Twee basic shirts van de H&M, ik wilde nog een mooie los, beetje doorschijnend wit shirt en die vond ik! En ik wilde iets in de kleur bordeau/donkerrood omdat ik die kleur gewoon zo mooi vind! Hetzelfde basic shirt in deze kleur! 6,95 per stuk, H&M. (waar anders?)

En bij de hema een fijne, warme tunnel sjaal, ook in rood! Voor maar 5 euro, dus die kon ik niet laten liggen!

Je zult nu wel denken, shop jij echt alleen bij de H&M en de Hema? Eerlijk gezegd vaak wel ja. Maar het winkelaanbod is niet zo groot in Zeeland, er is bijvoorbeeld nergens een Zara, Mango of Sephora in de buurt. Daarvoor moet ik echt de trein pakken en naar Rotterdam of Breda gaan. We mogen al heel blij zijn dat we zo'n grote H&M (jammer genoeg zonder Diveded) hebben in de stad. Gelukkig ga ik wel heel vaak dagjes naar grotere steden om te shoppen! En ik moet een beetje op een shopdieet want in december ga ik weer een weekendje naar Londen! Joepie!


xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten