maandag 10 oktober 2011

Tanden bleken?


Over ongeveer een week of 6 mag mijn beugel er EINDELIJK uit! Ik ga echt feesten als ik eindelijk mooie rechte tanden heb en me niet meer hoef te schamen voor mijn beugel! Nog even volhouden, ik heb 'm nu al bijna 2 jaar, gewoon slotjes zegmaar. En dat vind ik wel lang genoeg! Pfoeh! 

Maar als mijn tanden dan recht staan, wil ik ook graag wittere tanden, niet dat mijn tanden nou zo verschrikkelijk geel zijn maar het kan witter.

Dan is de vraag nog hoe? bij de tandarts, bij een kliniek of gewoon zelf thuis?

Ik overweeg 3 opties:

1. Thuis met Crest WhiteStrips, is waarschijnlijk het goedkoopste. Hierbij plak je iedere dag speciale strips op je tanden die je 30 minuten laat zitten en dat 7 tot 20 dagen lang, ligt eraan welke kuur je neemt. Ik heb deze als gezien bij beautylab en bij teskuh.nl en daar had je toch een mooi resultaat! En ze zijn al verkrijgbaar vanaf 35 euro!

2. Bleken bij de tandarts. Dit is toch wel de duurste versie dit kan volgens mij als snel oplopen tot 200/300 euro. Wat heel veel is, maar misschien wel het veiligste en beste resultaat.

3. Bleken bij een kliniek.  Bij bijvoorbeeld WIT of The WhitestSmile Company
Hiervoor moet ik sowieso eerst nog een stuk reizen met de auto/trein omdat er in Zeeland geen vestiging zit van een van deze bedrijven. Dit zit meestal rond de 150/175 euro.

Ik denk dat ik toch voor de Crest Whitestrips ga, dit is het makkelijkste en het goedkoopste en aan de reviews te zien ook wel een goed resultaat. Ik ben echt heel benieuwd naar deze strips, maar eerst moet die beugel er maar eens uit!


xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten