maandag 31 oktober 2011

L'Occitane en Provence Conditioner en Serum

- 5 essential oils reparing conditioner for dry and damaged hair
- 5 essential oils reparing serum for dry and damaged hair

In de L'Occitane winkel in Maastricht heb ik met het serum en de conditioner in mijn handen gestaan en heb het uiteindelijk niet gekocht omdat ik vind dat ik te veel shampoos en conditioners heb. Maar de mederwerkster was wel zo aardig om me een paar proefjes mee te geven. Een van het serum en een van de conditioner. Hier was ik heel blij mee omdat ik altijd zo twijfel over de duurdere beauty producten.



Ik ga ze vanavond testen, hierboven een foto voordat ik de proefjes ga gebruiken. 

' Formulated with a natural vegetable complex of 5 essential oils and sweet almond oil, this conditioner helps repair, smooth and detangle the hair. 
Use: apply after shampoo, massage through, leave on for one or two minutes then rinse.'

Omdat ik de shampoo niet heb, heb ik hiervoor mijn Yes to Tomatoes Every Day Volumizing shampoo gebruikt. Daarna heb ik het hele zakje conditioner gebruikt (8ml) wat nog vrij veel was, maar soms is dat wel lekker voor je haar.  Dit heb ik zeker 5 minuten (of zelfs langer) laten zitten als een soort masker en toen uitgespoeld moet koud water voor extra glans. 
Daarna heb ik mijn haar afgedroogd met een handdoek en het zakje serum aangebracht (2ml), en mijn haar doorgekamt met een grove kam.

De conditioner: vrij dun, mijn haar voelde wel meteen heel glad na gebruik.
De geur was even wennen, heel kruidig en sterk, maar ik vind het toch wel lekker ruiken.

Het serum: totaal niet serum-achtig, meer een creme niet die silicone achtige substantie. De geur precies hetzelfde als de condioner, ook wennen.


Hier is een foto na:

Mijn haar was lekker zacht en glanzend en rook zo ongelooflijk lekker!

Ik ga deze volgende keer toch echt wel kopen! Maar eerst moet ik echt even mijn andere shampoo's en conditioners opmaken.


xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten