zaterdag 8 oktober 2011

Montagne Jeunesse: Fruit Smoothie Masker


Ik ben vrijdagmiddag na school even de Kruidvat in gewipt voordat ik naar het station ging voor mijn bus. En ik kan meestal de kruidvat niet uit zonder iets te kopen. Ik heb ook nog een Kohl potlood van Catrice meegenomen en een Essence lip stain van de You Rock collectie. 

Ik heb die middag het masker meteen getest, ik was na een drukke schoolweek echt even toe aan een ontspannend bad en daar hoort een maskertje natuurlijk wel bij!

'Deep pore cleansing fruit smoothie'
Met mango en frambozen. Ik houd van fruitige maskers en deze reinigt grondig wat ik zelfs met een droge huid nog wel eens nodig heb. Hij ruikt in ieder geval lekker zoet!

Voordat ik het masker opdeed heb ik mijn make up eraf gehaald met Pure make up remover doekjes en mijn gezicht gewassen met TBS Vitamine E facewash bar. Hierna heb ik het masker opgesmeerd met een foundationkwast, dit is het makkelijkste en het schoonste. 
Wat ik meteen merkte is dat het enorm snel opdroogt, ik wilde steeds een dun laagje doen maar het droogde bijna direct op. 

Hier had ik het masker nog maar net opgesmeerd, wel vrij dun (dat was mijn bedoeling anders is het te heftig voor mijn huid) maar zoals je ziet is het op de meeste plaatsen al bijna droog. 
Ik heb het masker ongeveer een kwartiertje laten zitten en het er toen afgewassen met lauwwarm water en een dagcreme gebruikt. Mijn huid voelde heerlijk schoon en zacht, zoals het hoort. Soms heb je gewoon even een goede, diepere reiniging nodig maar wel op een milde manier en dit masker doet dat! Naast de heerlijk zoete geur doet ie zijn werk ook goed! Als je echt een goede reiniging wil kun je het lekker dik opsmeren en echt goed lang laten zitten, maar mijn huid kan dat niet aan. 

Mijn huid na het masker, lekker schoon en zacht. De roodheid is er eigenlijk altijd, daarvoor gebruik ik groene concealer. 

Het masker is te koop bij Kruidvat en andere drogisten waarschijnlijk ook wel en kost 1,75 euro en je kan er 1 of 2 keer mee doen. 


Fijn weekend allemaal!



xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten