woensdag 19 oktober 2011

Topshop wishlist

Ik heb de buitenlandse winkels altijd al leuker gevonden dan dat wat wij in Nederland hebben. Forever21, New Look, Dorothy perkins en ga zo maar door. Topshop valt hier ook onder, hier hebben ze echt mooie basis stukken, maar ook bijzondere jurken en must-have shoes! Ik heb wat rondgekeken op de site en wat dingen uitgezocht die ik wel graag zou willen. 






Jenna Dress by Motel**
 Een leuk en toch simpel jurkje! Ik vind de print van de 'top' vooral heel leuk en ik houd van rood en zwart. Helemaal goed dus. Deze kost 38£.

Turnback Grandad Shirt
Ik vind vooral de kleur echt heel mooi, gaat beetje richting koraalrood. En het is een casual blouse, skinny jeans eronder, een paar pumps (of all stars) en klaar! Hebben, hebben! 35£.

Borg Collar Padded Parka
Volgens mij zit deze winterjas zo lekker dat je 'm nooit meer uit wil doen! Hij ziet er zo warm en fijn uit! Ik vind de kleur sowieso mooi, en het model is wel stoer maar toch getailleerd. Het zou wel de perfecte jas zijn om in naar school te fietsen met -7.  95£

Roxanne bag by Pauls Boutique
Nieuwe tassen zijn altijd welkom! En deze zwarte handtas vind ik toch wel heel mooi! Ik vraag me alleen af of al mijn schoolspullen er in zouden passen. Deze tas kost 71£

Metal Corner Clutch Bag
Ik zoek al een tijdje naast een nieuwe schooltas ook een oversized clutch. En deze vind ik toch wel heel leuk! Mooie afwerking en edgy met die ritsjes. Gewoon een must have. 25£

Mineral Purple Rock Ring
OMG! Deze ring zoo vet! Echt alles is er mooi aan! Deze moet ik eigenlijk gewoon hebben! 14£


Dit was het dan, er zijn nog wel 10000 dingen van topshop die ik zou willen hebben, maar dit is even een top 6. Ik weet ook niet of ik het allemaal wel ga bestellen. Ik ga over een week of 6 naar Londen dus misschien dat ik daar even de Topshop leeg koop. 

Wat zouden jullie graag willen hebben van Topshop?


xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten