dinsdag 25 oktober 2011

OOTD: Shopping Day

Ja vandaag zit ik om half 9 's ochtends al in de auto op weg naar Maastricht! Om gewoon lekker te shoppen, eten en drinken! Ik kreeg gisteren een smsje van een vriendin of ik dinsdag mee wilde gaan shoppen in Maastricht. En daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Het is herfstvakantie dus ik ben lekker een hele week vrij en daar hoort natuurlijk een dagje shoppen bij! Althans dat vind ik. 
Voor een dagje shoppen heb je natuurlijk wel een makkelijke, maar toch leuke en warme outfit nodig. En dit is wat ik vandaag aan doe:
Een jeans, een crop top en een blazer! 

Mijn haar messy ingevlochten, lekker makkelijk. Met dit weer wordt het altijd zo statisch om gek van te worden!

Mijn Marco Tozzi booties! Lekker warm en comfy!



Mijn uiltjes ketting. Echt een van mijn meest favoriete accessoires.



En deze tas, ik vind schoudertassen altijd makkelijk als ik ga shoppen en deze past bij mijn groene broek!

Groene skinny jeans: Zara
Grijze crop top: H&M
Blazer: H&M
Tas: van Lauren uit China
Ketting: Six
Schoenen: Marco Tozzi

Hope you al enjoy your day!



xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten