zaterdag 15 oktober 2011

Nieuwe spulletjes van The Body Shop


Ik kom bijna iedere week wel een keer in de stad en dan sla ik de The Body Shop nooit over. Ik wip altijd even binnen, voor nieuwe acties, producten of vragen. Dit keer ging ik met een missie: een nieuw lipproduct. Ik heb heel weinig lipproducten en ik vind dat ik mijn collectie eens wat uit moet breiden. En ik wilde een lippenstift die niet te donker is, maar ook niet te licht en die ook voedend is. En ik bedacht me dat het meisje van TBS me ooit een lippenstift/balsem heeft laten zien, werkt als een lippenstift maar voedt als een balsem! Perfect dus!

Hier is ie dan de 'Delipscious Shee Lip Colour'!
Ik vind de verpakking sowieso al heel leuk, toch wel klassiek maar met een speelse touch!
En klein en compact, zo hop in je tas!

Ik heb deze in kleur: 04. 




Hij verschilt qua tint niet veel met mijn eigen lip kleur, maar is toch iets anders. Ik heb al vrij donkere lippen van mezelf dus alle kleuren vallen veel donkerder uit bij mij. Deze sluit goed aan en is niet zo van WOW dat is een opvallende lippenstift, gewoon voor overdag dus!

Omdat er nu een actie is, 20% korting bij aankoop van 2 make-up producten, keek ik nog even tussen de kwasten en vond deze:


De Line Softener! Deze lijkt me handig voor als je make up onder je oog aan wil brengen, daar had ik namelijk nog geen goed kwastje voor. 

het is een soort mini-sponsje met een smal puntje. Perfect als je een dun lijntje oogschaduw aan wil brengen op je onderste wimperlijn.

Ik kreeg nog een Tea Tree Facial Wash tester mee. Ik weet neit of ik deze wel ga gebruiken omdat deze is voor de wat vettere huid met onzuiverheden. En ik weet niet of het slim is om dit voor mijn droge gezichtje te gebruiken. Misschien dat ik weggeef of gewoon test.


Door de actie was ik nu samen maar 12,60 euro kwijt! Wat echt niet veel is voor een lipproduct wat normaal 11 euro kost en een kwast die eigenlijk 6,50 was. Toch fijn 30% korting (samen met mijn Love you body kaart!)!  Ik laat snel weten of ik de Line Softener fijn vind of niet!


xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten